Případová studie praktického uplatnění internetového marketingu ve vybrané společnosti – Bc. Ondřej Kašpar
Bc. Ondřej Kašpar
Master's thesis
Případová studie praktického uplatnění internetového marketingu ve vybrané společnosti
Case study - Application of internet marketing in practice in a selected company
Abstract:
Diplomová práce pojednává o praktickém uplatnění internetového marketingu na příkladu konkrétní společnosti.Abstract:
Diploma thesis discusses about practical application of internet marketing on the example of specific company.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2019
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/ato2o/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2019
- Supervisor: JUDr. Petr Majerik
- Reader: PhDr. Martina Švecová, MSc
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KAŠPAR, Ondřej. \textit{Případová studie praktického uplatnění internetového marketingu ve vybrané společnosti}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2019. Available from: https://theses.cz/id/c5vq11/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Důvěra pacientů: Survey experiment
Kateřina Langerová -
Methods in Interpreter Training: A Survey of the Czech Republic
Hana Pavlisová -
Survey for community planning of social services in the administrative district of the municipality with extended competence Olomouc
Michal Pytlíček -
Edukační činnost muzejních knihoven České republiky: dotazníkové šetření
Natálie Velecká -
Dotazníkové šetření: popis metodiky realizace dotazníkového šetření a následné analýzy dat
Eliška Lorenzová -
Efficient use of social networks for marketing campaigns – the case of a maritime transport company
Juraj Hostak -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Ondřej Hanulík