Marketingový návrh vstupu na trh developerské společnosti Bomavet, s. r. o. – Ing. Zdeněk Vetr, DiS.
Ing. Zdeněk Vetr, DiS.
Diplomová práce
Marketingový návrh vstupu na trh developerské společnosti Bomavet, s. r. o.
Marketing concept of entering the market of a developer company Bomavet, ltd.
Anotace:
Práce pojednává o jednotlivých fázích řízení marketingu developerské společnosti. Na základě provedených analýz a marketingového výzkumu je navržen strategický i taktický postup v oblasti marketingu, který směřuje k naplnění cílů firmy.Abstract:
This thesis describes particular phases of marketing management in developing company. Based on performed analysis and marketing research the new strategic a tactical marketing procedure was made to meet expected goals and objectives.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 5. 2009
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/v6d53/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2009
- Vedoucí: Ing. Bohumil Oplatek
- Oponent: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Analýza marketingové komunikace Penzionu Taťána
Denisa Kopčilová -
Marketingový mix vybrané restaurace
Martina CVAČKOVÁ -
Marketingový mix a jeho využití v praxi
Viktoriia Latushkyna -
Marketingový mix 4C v podmínkách vybraného podniku
Vojtěch Esterka -
Marketingový mix společnosti Dolní Oblast VÍTKOVICE, z.s. - Malý a Velký svět techniky
Marek Veselý -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera