Ing. Zdeněk Vetr, DiS.

Diplomová práce

Marketingový návrh vstupu na trh developerské společnosti Bomavet, s. r. o.

Marketing concept of entering the market of a developer company Bomavet, ltd.
Anotace:
Práce pojednává o jednotlivých fázích řízení marketingu developerské společnosti. Na základě provedených analýz a marketingového výzkumu je navržen strategický i taktický postup v oblasti marketingu, který směřuje k naplnění cílů firmy.
Abstract:
This thesis describes particular phases of marketing management in developing company. Based on performed analysis and marketing research the new strategic a tactical marketing procedure was made to meet expected goals and objectives.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 5. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 5. 2009
  • Vedoucí: Ing. Bohumil Oplatek
  • Oponent: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting