Jaromír Kaláb

Diplomová práce

Analýza datové stopy zákazníka a dosahování konverzních cílů webu

Analysis of Customer Data Tracks and Achieving Conversion Goals Site
Anotace:
Cílem práce je prakticky ověřit, jak může sledování datové stopy zákazníka přinést lepší naplnění konverzních cílů konkrétního e-shopu a jak lze při konstantních marketingových nákladech dosáhnout vyšších konverzí. Práce porovnává dva uplatňované přístupy v segmentu flash sale a na základě analýzy chování zákazníků vyhodnocuje, zda je pro konkrétní portál vhodné zůstat u jeho uzavřenosti, nebo jej …více
Abstract:
The aim of the thesis is to verify how the tracking of a customer data can meet the conversion goals of a particular e-shop better and how to achieve higher conversion rate at constant marketing costs. The thesis compares two approaches to the flash sale and analyzes whether it is appropriate for a particular portal to remain closed or to open it which is based on a customer behavior analysis. The …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 9. 2017
  • Vedoucí: Tomáš Kincl
  • Oponent: Jiří Přibil

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/71463

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management