Jakub Hort

Diplomová práce

Uvedení nové instantní kávy Nescafé AZERA na český a slovenský trh

Launch of the new soluble coffee NESCAFÉ AZERA on Czech and Slovak market
Anotace:
Přesycenost trhu je fenomén, se kterým se potýká každá FMCG společnost. Na trh přichází stále nové produkty, které lákají na nové nebo vylepšené vlastnosti a zákazník má na výběr z široké škály výrobků v téměř každé kategorii. Zástupci značek, brand manažeři, se tak musí stále více soustředit na marketingovou komunikaci a snažit se odlišit svou značku od konkurence. V teoretické části diplomové práce …více
Abstract:
Oversupply is a phenomenon faced by each FMCG company. There are new products entering the market every day, attracting consumers by new or improved features and the customer has a choice from a wide variety of products in almost every category. Therefore brand managers must increasingly focus on marketing communications and try to differentiate their brand from the competition. The theoretical part …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 10. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2017
  • Vedoucí: Oldřich Vávra
  • Oponent: Julie Volfíková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/69617