Ondřej Rulf

Master's thesis

Efektivní využití online marketingu v malých a středních podnicích; Effective use of online marketing in small and medium-sized businesses

Anotácia:
Cílem této diplomové práce je podat informace o online marketingu a možnostech efektivního měření implementovaných prvků komunikačního mixu v prostředí internetu. V teoretické části se věnuji charakteristice internetového marketingu a jednotlivým prvkům komunikačního mixu se zaměřením na implementaci prvků internetové reklamy jako je SEO, PPC či e-mail marketing. Na závěr první části se věnuji metodám …viac
Abstract:
The goal of this thesis is to present an overview of digital marketing and the methods of effectively evaluating implemented tools of the online communications “mix”. The theoretical part of the thesis provides a characteristic of digital marketing, of communications “mix” tools and focuses on implementing digital advertising tools such as SEO, PPC or e-mail marketing. The first part concludes by describing …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2015
Identifikátor: http://theses.cz/id/cdkogm/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2015

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykův ústav vyšších studií

České vysoké učení technické v Praze

Masarykův ústav vyšších studií

Master programme:
Projektové řízení inovací v podniku