Bc. Adriana ŠNAJDROVÁ
Master's thesis
Spotřebitelské chování singles
Consumer Behaviour of Singles
Abstract:
Diplomová práce Spotřebitelské chování singles se zabývá charakteristikami této cílové skupiny z hlediska jejich preferencí při nákupním rozhodovacím procesu ohledně trávení volného času. Po vymezení této cílové skupiny následuje průzkum a jeho zhodnocení. Na základě výsledků je následně navržena konkrétní úprava marketingové komunikace baru, jeho primární cílovou skupinou singles jsou.Abstract:
Diploma thesis ?Consumer behaviour of singles deals with characteristics of this target group in terms of their preferences during the buying decision process about spending their free time. After defining the target group follows the research and its evaluation. After that there is proposed a specific modification of marketing communication of a bar, which has singles as its primary target group.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2013
Accessible from:: 19. 4. 2013
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠNAJDROVÁ, Adriana. Spotřebitelské chování singles. Zlín, 2013. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 19.4.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 19. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Vliv PPC reklamy na nákupní rozhodovací proces zákazníka
David Hubáček -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
Monika Čapková -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Monika Hegarová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Daniel Havlíček -
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Michaela Pechová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Klára Hrabčáková -
Kritéria ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného druhu zboží
Petr Neckař -
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Kristýna Šteffelová