Tomáš Ježek

Bakalářská práce

Marketingová strategie fotbalového klubu SK Slavia Praha

Marketing strategy of football club SK Slavia Prague
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií fotbalového klubu SK Slavia Praha. Hlavním cílem práce je tuto strategii zhodnotit. Bakalářská práce je rozdělena do čtyř kapitol. V první, čistě teoretické, kapitole je uveden teoretický základ týkající se marketingové komunikace a marketingu ve sportu. Druhá kapitola je zaměřena na fotbalový klub SK Slavia Praha. Popsána je jeho současná situace …více
Abstract:
Bachelor's thesis is concerned with the current marketing strategy of football club SK Slavia Prague. Its main aim is to evaluate the strategy. The thesis is divided into four chapters. The first chapter is theoretical with an introduction to marketing communication and sport marketing. The second chapter is focused on football club SK Slavia Prague. There is a description of its current situation …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 3. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2017
  • Vedoucí: Jiří Zeman
  • Oponent: Alena Filipová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/68951