Úloha manažera pro klíčové zákazníky v rozvoji vztahů – Gabriela Ducháčová
Gabriela Ducháčová
Bachelor's thesis
Úloha manažera pro klíčové zákazníky v rozvoji vztahů
The role of the key-account manager in customer relationship development
Abstract:
Tématem bakalářská práce je Úlohu manažera pro klíčové zákazníky v rozvoji vztahů. Zaměří se na manažera a jeho důležitost ve společnosti. Dále se zabývá konceptem řízení vztahů se zákazníky, konkurenční výhodou a nastavením správné strategie daného trhu. Výsledková část práce se pomocí zrealizovaného dotazníkového šetření zaměří na spokojenost zákazníků s nabízenými produkty vybrané společnosti, a …moreAbstract:
The bachelor´s thesis topic is the Role of the Key-Account Manager in customer relationship development. The bachelor´s thesis will focus on the manager and his importance in a company. It also deals with the concept of customer relationship management, competitive advantage and the setting of the most suitable strategy for the given market. Based on the results of a survey carried out with the help …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 4. 2019
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/w6uln/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2019
- Supervisor: Ing. Miloslav Šašek
- Reader: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
The impact of Customer Relationship Management on Marketing Performance
Aymen Alsanhani -
Současná situace na trhu s Customer Relationship Management systémy: analýza a potenciál CRM systémů pro živnostníky v České republice
Ondřej Popelka -
Customer relationship management jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti podniků
Jana Marková -
CRM - Customer Relationship Management ve vybrané organizaci a jeho zhodnocení
Vlastimil CIGOŠ -
Řízení vztahu se zákazníky v malém a středním podnikání
Adéla Langerová -
Management kvality ve vztahu k řízení lidských zdrojů ve vybraných hotelech
Iuliia Vilchanska -
Event Management and CRM of the Selected Company
Tereza Nová