Bc. Lukáš Janeček

Diplomová práce

Optimalizace výběru nástrojů marketingové komunikace zdravotní pojišťovny

Optimization of marketing communication tools with a health care insurer
Anotace:
Abstrakt Diplomová práce řeší téma „Optimalizace výběru nástrojů marketingové komunikace zdravotní pojišťovny“. Z tohoto důvodu představí marketing, jako podpůrný nástroj k dosažení cílů společnosti, v tomto případě zdravotní pojišťovny (ZP). Pro vysvětlení aplikace marketingové komunikace na zdravotní pojišťovnu jsou představeny odchylky tohoto oboru oproti jiným komerčním firmám a jsou vysvětlena …více
Abstract:
Abstract This thesis addresses the topic of "Optimizing selection of marketing communication tools health insurance." For this reason introduce marketing as a support tool for achieving the company's goals, in this case the health insurance company (ZP). For an explanation of the application of marketing communications for health insurer presents variations of this field compared to other commercial …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2015
  • Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
  • Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní