Marketingová strategie společnosti Notino při vstupu na vybraný zahraniční trh – Lucie Avkovská
Lucie Avkovská
Bachelor's thesis
Marketingová strategie společnosti Notino při vstupu na vybraný zahraniční trh
Marketing strategy of Notino company for entering a selected foreign market
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá vytvořením marketingové strategie společnosti Notino při vstupu na vybraný zahraniční trh. Práce je zpracovaná na základě teoretických východisek z oblasti marketingu a obecných pravidel analytických nástrojů. Dále na základě východisek vztahujících se k charakteristice společnosti a její oblasti působení. Zejména však na základě informací získaných od zaměstnanců dané společnosti …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with creation of marketing strategy of Notino company when entering a selected foreign market. The thesis is based on the theoretical basics of marketing and general rules of analytical tools. Furthermore, based on the bases relating to the characteristics of the company and its field of operation. In particular, however, based on the information received from the employees …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2018
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Ludmila Navrátilová, Ph.D.
- Reader: Jiří Koleňák, Ph.D. MBA
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
AVKOVSKÁ, Lucie. \textit{Marketingová strategie společnosti Notino při vstupu na vybraný zahraniční trh}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Vysoká škola NEWTON, a.s., NEWTON College a.s. 2018. Available from: https://theses.cz/id/ciefh1/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bachelor programme / field:
Economics and Management / Global business and management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev