Lucie Avkovská

Bachelor's thesis

Marketingová strategie společnosti Notino při vstupu na vybraný zahraniční trh

Marketing strategy of Notino company for entering a selected foreign market
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá vytvořením marketingové strategie společnosti Notino při vstupu na vybraný zahraniční trh. Práce je zpracovaná na základě teoretických východisek z oblasti marketingu a obecných pravidel analytických nástrojů. Dále na základě východisek vztahujících se k charakteristice společnosti a její oblasti působení. Zejména však na základě informací získaných od zaměstnanců dané společnosti …more
Abstract:
The bachelor thesis deals with creation of marketing strategy of Notino company when entering a selected foreign market. The thesis is based on the theoretical basics of marketing and general rules of analytical tools. Furthermore, based on the bases relating to the characteristics of the company and its field of operation. In particular, however, based on the information received from the employees …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2018

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Ludmila Navrátilová, Ph.D.
  • Reader: Jiří Koleňák, Ph.D. MBA

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.