Marketingová strategie společnosti Notino při vstupu na vybraný zahraniční trh – Lucie Avkovská
Lucie Avkovská
Bakalářská práce
Marketingová strategie společnosti Notino při vstupu na vybraný zahraniční trh
Marketing strategy of Notino company for entering a selected foreign market
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá vytvořením marketingové strategie společnosti Notino při vstupu na vybraný zahraniční trh. Práce je zpracovaná na základě teoretických východisek z oblasti marketingu a obecných pravidel analytických nástrojů. Dále na základě východisek vztahujících se k charakteristice společnosti a její oblasti působení. Zejména však na základě informací získaných od zaměstnanců dané společnosti …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with creation of marketing strategy of Notino company when entering a selected foreign market. The thesis is based on the theoretical basics of marketing and general rules of analytical tools. Furthermore, based on the bases relating to the characteristics of the company and its field of operation. In particular, however, based on the information received from the employees …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Ludmila Navrátilová, Ph.D.
- Oponent: Jiří Koleňák, Ph.D. MBA
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Globální podnikání a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev