Lucie Avkovská

Bakalářská práce

Marketingová strategie společnosti Notino při vstupu na vybraný zahraniční trh

Marketing strategy of Notino company for entering a selected foreign market
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá vytvořením marketingové strategie společnosti Notino při vstupu na vybraný zahraniční trh. Práce je zpracovaná na základě teoretických východisek z oblasti marketingu a obecných pravidel analytických nástrojů. Dále na základě východisek vztahujících se k charakteristice společnosti a její oblasti působení. Zejména však na základě informací získaných od zaměstnanců dané společnosti …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with creation of marketing strategy of Notino company when entering a selected foreign market. The thesis is based on the theoretical basics of marketing and general rules of analytical tools. Furthermore, based on the bases relating to the characteristics of the company and its field of operation. In particular, however, based on the information received from the employees …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Ludmila Navrátilová, Ph.D.
  • Oponent: Jiří Koleňák, Ph.D. MBA

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.