Kresba jako technika k rozvoji komunikačních kompetencí v předškolním věku – Veronika SVOBODOVÁ
Veronika SVOBODOVÁ
Bakalářská práce
Kresba jako technika k rozvoji komunikačních kompetencí v předškolním věku
Drawing as a technique of developing communication skills of preschool children
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá využitím kresebné techniky k rozvoji komunikačních kompetencí u dvou skupin dětí v předškolním věku s narušenou komunikační schopností. První část práce analyzuje kresbu a komunikaci v kontextu předškolního věku a je východiskem pro praktickou část. V druhé části aplikujeme metodu pozorování pro vyhodnocení významu komunikačních a sociálních dovedností v průběhu kresebné …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with using drawing technique for development of communicative competence of two groups of preschool children with communication disability. The first part of the thesis analyses drawing and communication in the context of preschool age and it is the starting point for the practical part. In the second part we apply the method of observation for evaluation of the role of communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. PhDr. PaedDr. Miloň Potměšil, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SVOBODOVÁ, Veronika. Kresba jako technika k rozvoji komunikačních kompetencí v předškolním věku. Olomouc, 2018. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika raného věku
Práce na příbuzné téma
-
Vliv canisterapie na narušenou komunikační schopnost
Anna Rozmarinová -
Komunikační schopnost dítěte se speciálními vzdělávacími potřebami v předškolním věku
Lenka Odehnalová -
Komunikační schopnost u dětí předškolního věku
Barbora Cahlová -
Komunikační schopnost dětí s orofaciálními rozštěpy
Adéla Bischofová -
Narušená komunikační schopnost
Petra Fuksová -
Narušená komunikační schopnost jako příčina odkladu školní docházky
Radka Horáková -
Narušená komunikační schopnost při psychotickém onemocnění - možnosti logopedické intervence
Zuzana Vihanová -
Narušená komunikační schopnost u dětí předškolního věku v běžné mateřské škole
Jana Kakáčová
Název
Vložil
Vloženo
Práva