Kampaně politických stran ve volbách do PS 2021 – Adéla Pražáková
Adéla Pražáková
Bakalářská práce
Kampaně politických stran ve volbách do PS 2021
Campaigns of political parties in Chamber of Deputies election 2021
Anotace:
Bakalářská práce „Kampaně politických stran ve volbách do PS 2021“ se zabývá volebním systémem, marketingovou komunikací a public relations. V rámci této práce je zkoumán program kandidujících stran a jejich předvolební kampaně. Zmíněny jsou nejen komunikační strategie, ale také jak jednotlivé strany budují vztahy se společností. Práce hodnotí úspěšnost kampaní a vnímání kandidujících stran společností …víceAbstract:
The bachelor thesis „Campaigns of political parties in Chamber of Deputies election 2021“ deals with the electoral system, marketing communication and public relations. Within this thesis the programme of the parties running for election and their election campaigns are examined. It mentions not only the communication strategies but also how the parties build relations with society. The thesis evaluates …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lucie Pražáková
- Oponent: František Zjevík, Ing.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Digital communication strategy
Jannatul Naim Nipa -
Communication Strategy of Cosmetic Retailer Brand
Martina Součková -
Marketing and communication strategy of the Zlin Film Festival
Natálie Škrabalová -
Role of Vloggers in Marketing Communication Strategy
Enrico Rubele -
JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC
Jiří Kadleček -
A Marketing Communication Strategy for a High-end English Educator in Czechia
Carmen Jana Maria English -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin -
Proposal for a Marketing and Communication Strategy for Selected Company
Vendula Němečková