Marketingová komunikace profesionálního sportovního klubu v ČR – Bc. Tomáš Bobela
Bc. Tomáš Bobela
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace profesionálního sportovního klubu v ČR
Marketing Communication of a Professional Sports Club in the CR
Abstract:
Teoretická část práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci, včetně reklamy, sponzoringu a public relations ve sportovních klubech. Praktická část se věnuje identifikaci a následnému vyhodnocení marketingové komunikace vybraného klubu české nejvyšší soutěže – Gambrinus Ligy Spartě Praha a klubu anglické fotbalové ligy Premier League – Chelsea. Z dostupných dokumentů, veřejných zdrojů a vlastního …moreAbstract:
The theoretical part of the thesis focuses on marketing communication, including advertising, sponsorship and public relations in sports clubs. The practical part deals with identification and evyluation of marketing communication in the selected clubs: in the Czech highest league - Gambrinus League - Sparta Praha and in the English Premier League - Chelsea. From the accsessible documents, public sources …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2016
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/m81z9/
Thesis defence
- Date of defence: 24. 8. 2016
- Supervisor: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
- Reader: Ing. Pavel Rosenlacher
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev