Implementace podpůrných inkluzivních opatření na středních školách: evaluace současného stavu – Ing. Tomáš Šenkeřík
Ing. Tomáš Šenkeřík
Bakalářská práce
Implementace podpůrných inkluzivních opatření na středních školách: evaluace současného stavu
Implementation of supportive inclusive measures in secondary schools: evaluation of the current state
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá evaluací využívaných podpůrných opatření na středních školách na Zlínsku. Teoretická část se skládá ze dvou kapitol. První z nich se vztahuje k inkluzi v obecné rovině, druhá kapitola pojednává o možných podpůrných opatřeních, která mají být ze zákona využívána. Praktická část bakalářské práce je tvořena kvantitativním výzkumem formou dotazníku. Tato část práce je zaměřena …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with an evaluation of used support measures at secondary schools in the Zlín region. The theoretical part consists of two chapters. The first chapter is related to inclusion in general, the second chapter deals with possible support measures which have to be used by the law. The practical part of this bachelor thesis is based on quantitative research in the form of a questionnaire …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠENKEŘÍK, Tomáš. \textit{Implementace podpůrných inkluzivních opatření na středních školách: evaluace současného stavu}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/clk32m/.
Jak správně citovat práci
Šenkeřík, Tomáš. Implementace podpůrných inkluzivních opatření na středních školách: evaluace současného stavu . Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství odborných předmětů pro SŠ
Práce na příbuzné téma
-
Rozvoj komunikačních schopností žáka se speciálními vzdělávacími potřebami
Monika Vavrušková -
Podpůrná opatření u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v procesu základního vzdělávání
Jaroslava Sluková -
Možnosti vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami ve městě Bruntál
Barbora Brettschneiderová -
Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole
Iva Různarová -
Práce s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v hodinách matematiky na středních školách
Iva Naimanová -
Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na střední škole v rámci inkluze
Darina Stehlíková -
Asistent pedagoga v inkluzi u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na základní a střední škole
Kamila Matuchová -
Vztahy mezi žáky intaktními a žáky se speciálně vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí
Kateřina Bártová