Marketingová komunikace - product placement – Elias Salim
Elias Salim
Bakalářská práce
Marketingová komunikace - product placement
Marketing communication - product placement
Anotace:
Hlavním cílem bakalářské práce je stanovit účinnost product placementu, jako jednoho z nových marketingových nástrojů, a jeho působnost na krátkodobou paměť diváka. Dalším cílem je stanovení schopnosti diváka reagovat na product placement při sledování pořadu. Dílčím cílem práce je identifikace product placementu ve všech osmi dílech pořadu Svatba na první pohled a vyčíslení celkového …víceAbstract:
The main goal of the bachelor's thesis is to determine the effectiveness of product placement, as one of the new marketing tools, and its impact on the short-term memory of the viewer. Another goal is to determine the viewer's ability to respond to product placement while watching the show. The partial goal of the work is to identify the product placement in all eight episodes of the show Wedding at …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 3. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jan Huml
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Název
Vložil
Vloženo
Práva