Elias Salim

Bakalářská práce

Marketingová komunikace - product placement

Marketing communication - product placement
Anotace:
Hlavním cílem bakalářské práce je stanovit účinnost product placementu, jako jednoho z nových marketingových nástrojů, a jeho působnost na krátkodobou paměť diváka. Dalším cílem je stanovení schopnosti diváka reagovat na product placement při sledování pořadu. Dílčím cílem práce je identifikace product placementu ve všech osmi dílech pořadu Svatba na první pohled a vyčíslení celkového …více
Abstract:
The main goal of the bachelor's thesis is to determine the effectiveness of product placement, as one of the new marketing tools, and its impact on the short-term memory of the viewer. Another goal is to determine the viewer's ability to respond to product placement while watching the show. The partial goal of the work is to identify the product placement in all eight episodes of the show Wedding at …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 3. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Jan Huml

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta
 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses clkbpx clkbpx/2
18. 3. 2021
Složky
Soubory
Mach, J.
18. 3. 2021
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.