Marketingová strategie fotbalového klubu SK Sigma Olomouc – Tomáš Balcárek
Tomáš Balcárek
Bakalářská práce
Marketingová strategie fotbalového klubu SK Sigma Olomouc
Marketing strategy of football club SK Sigma Olomouc
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií fotbalového klubu SK Sigma Olomouc. Cílem práce je zhodnotit současnou marketingovou strategii a navrhnout změny. Práce je rozdělena do čtyř kapitol. První kapitola pojednává o definici marketingu se zaměřením na sportovní odvětví. Druhá kapitola popisuje marketingovou komunikaci. Třetí kapitola se věnuje samotnému klubu SK Sigma Olomouc. Čtvrtá kapitola …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the marketing strategy of SK Sigma Olomouc Football Club. The objective of the thesis is to evaluate the current marketing strategy and propose changes to it. The thesis is divided into four chapters. Chapter One is focused on the definition of marketing within sports. Chapter Two explains marketing communications. Chapter Three is devoted to SK Sigma Olomouc Football …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 1. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/73209
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2018
- Vedoucí: Jiří Zeman
- Oponent: Alena Filipová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/73209
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev