Tomáš Balcárek

Bakalářská práce

Marketingová strategie fotbalového klubu SK Sigma Olomouc

Marketing strategy of football club SK Sigma Olomouc
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií fotbalového klubu SK Sigma Olomouc. Cílem práce je zhodnotit současnou marketingovou strategii a navrhnout změny. Práce je rozdělena do čtyř kapitol. První kapitola pojednává o definici marketingu se zaměřením na sportovní odvětví. Druhá kapitola popisuje marketingovou komunikaci. Třetí kapitola se věnuje samotnému klubu SK Sigma Olomouc. Čtvrtá kapitola …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with the marketing strategy of SK Sigma Olomouc Football Club. The objective of the thesis is to evaluate the current marketing strategy and propose changes to it. The thesis is divided into four chapters. Chapter One is focused on the definition of marketing within sports. Chapter Two explains marketing communications. Chapter Three is devoted to SK Sigma Olomouc Football …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 1. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2018
  • Vedoucí: Jiří Zeman
  • Oponent: Alena Filipová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/73209