Návrh marketingové strategie úklidové firmy – Bc. Lenka Korábová
Bc. Lenka Korábová
Master's thesis
Návrh marketingové strategie úklidové firmy
Proposal of the marketing strategy for the cleaning company
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá vytvořením návrhu marketingové strategie konkrétní úklidové firmy. Teoretická východiska práce obsahují základní pojmy související s tvorbou marketingové strategie a vysvětlení potřebných analýz, které jsou dále v práci aplikovány. Analytická část se na základě teoretických východisek soustřeďuje na detailní popis a analýzu marketingové situace firmy. Podle výsledků zjištěných …moreAbstract:
The thesis deals with the creation of the marketing strategy proposal for a particular cleaning company. The theoretical basis of the thesis contains basic concepts related to the creation of the marketing strategy and the explanation of necessary analyses, which are further applied in the thesis. The analytical part of the thesis focuses on the detailed description and analysis of the marketing situation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 4. 2019
Identifier:
https://is.sting.cz/th/ww24j/
Thesis defence
- Date of defence: 28. 5. 2019
- Supervisor: Ing. David Král, Ph.D.
- Reader: Ing. Mgr. Hana Dubšová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AKADEMIE STINGSTING ACADEMY
Master programme / field:
Economy and Management / Business Economy and Management
Theses on a related topic
-
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Analýza a zhodnocení ekonomické situace firmy KINSKÝ Žďár, a. s.
Kateřina Škapa -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Nový podnikatelský záměr podniku Apollo, s.r.o.
Tereza Kroužilová -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Zvýšení konkurenceschopnosti korporace MAPE FINANCE s.r.o.
Monika Bubílková -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova