Bc. Petr Kurz

Diplomová práce

Integrovaná marketingová komunikace obchodní korporace

Integrated marketing communications business corporations
Anotace:
Diplomová práce si klade za cíl navrhnout opatření týkající se zlepšení marketingových aktivit a IMK vybrané korporace ve zkoumaných oblastech, jako je direct marketing, event. marketing, brand marketing, social media marketing, sponzoring, tištěná média, online média, PR. . Výsledkem bude návrh opatření a úprav, vycházející ze SWOT analýzy integrované marketingové komunikace.
Abstract:
This thesis aims to propose measures on how to improve marketing activities and IMK selected corporation surveyed in areas such as direct marketing, event marketing, brand marketing, social media marketing, sponsorships, print media, online media, PR. The result will draft measures and adjustments based on the SWOT analysis of integrated marketing communications.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2017
  • Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
  • Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní