Guerrilla Marketing in Education Industry – Bc. Ulbossyn Aidymbekova
Bc. Ulbossyn Aidymbekova
Bachelor's thesis
Guerrilla Marketing in Education Industry
Guerrilla Marketing in Education Industry
Abstract:
Tato bakalářská práce je zaměřena na zkoumání partyzánského marketingu ve vzdělávacím průmyslu. Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a praktickou části. První část je zpracovávána na základě prostudované odborné literatury. Podrobněji se zabývá historii slova "partyzánský", filozofii guerilla marketingu, typy a efekty partyzánského marketingu, a také definice guerilla marketing a neziskové …moreAbstract:
This thesis is focused on researching of guerrilla marketing in educational industry. The bachelor thesis is divided into theoretical and practical parts. The first part is elaborated on the basis of studied literature. In detail, it deals with the history of word “guerrilla”, guerrilla marketing philosophers, and types of guerrilla marketing weapons, guerrilla marketing effects, and definitions of …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2016
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/n8ho8/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2016
- Supervisor: MSc Oldřich Dutý
- Reader: doc. Ing. Karel Havlíček, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Analýza rozdílů online a offline word-of mouth v kontextu interkulturálních rozdílů – implikace pro mezinárodní marketing v e-commerce
Dušan Mladenović -
Implementation of the Digital Marketing Plan of a travel agency
Lalita Berikbaeva -
Sociální sítě a role "word-of-mouth" marketingu v gastronomii
Iveta Slavíková -
Marketing v neziskových organizacích - Marketing v AČR
Tibor Čatai -
Marketing vybrané neziskové organizace
Vanessa Grafová -
Marketing neziskové organizace Tichý svět – chráněná pracoviště, o. p. s.
Leoš Mačák -
Marketing vybrané neziskové organizace
Michael Kopta -
Marketing neziskové organizace
Kornelie Holá