Guerrilla Marketing in Education Industry – Bc. Ulbossyn Aidymbekova
Bc. Ulbossyn Aidymbekova
Bakalářská práce
Guerrilla Marketing in Education Industry
Guerrilla Marketing in Education Industry
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na zkoumání partyzánského marketingu ve vzdělávacím průmyslu. Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a praktickou části. První část je zpracovávána na základě prostudované odborné literatury. Podrobněji se zabývá historii slova "partyzánský", filozofii guerilla marketingu, typy a efekty partyzánského marketingu, a také definice guerilla marketing a neziskové …víceAbstract:
This thesis is focused on researching of guerrilla marketing in educational industry. The bachelor thesis is divided into theoretical and practical parts. The first part is elaborated on the basis of studied literature. In detail, it deals with the history of word “guerrilla”, guerrilla marketing philosophers, and types of guerrilla marketing weapons, guerrilla marketing effects, and definitions of …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/n8ho8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2016
- Vedoucí: MSc Oldřich Dutý
- Oponent: doc. Ing. Karel Havlíček, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance
Práce na příbuzné téma
-
Analýza rozdílů online a offline word-of mouth v kontextu interkulturálních rozdílů – implikace pro mezinárodní marketing v e-commerce
Dušan Mladenović -
Implementation of the Digital Marketing Plan of a travel agency
Lalita Berikbaeva -
Sociální sítě a role "word-of-mouth" marketingu v gastronomii
Iveta Slavíková -
Marketing v neziskových organizacích - Marketing v AČR
Tibor Čatai -
Marketing vybrané neziskové organizace
Vanessa Grafová -
Marketing neziskové organizace Tichý svět – chráněná pracoviště, o. p. s.
Leoš Mačák -
Marketing vybrané neziskové organizace
Michael Kopta -
Marketing neziskové organizace
Kornelie Holá