Alice BRÁDKOVÁ
Diplomová práce
Marketing malé obchodní firmy
Marketing of a small business firm
Anotace:
Tato práce se zabývá využíváním marketingu v malých firmách. V úvodní části jsou specifikovány charakteristické rysy těchto podniků a jsou představeny jejich typické problémy s marketingem. Jsou zde základní kroky a principy, které by měly být při marketingovém plánování dodržovány. Praktická část obsahuje vlastní šetření, zaměřené na malou firmu, prodávající nářadí a stroje. Cílem práce je zhodnotit …víceAbstract:
This work deals with using marketing in small businesses. The first part specifies the characteristic features of these enterprises and presents their typical problems with marketing. There are the basic steps and principles that the marketing planning should follow. The practical part contains own investigation, focused on a small firm which sells tools and machines. This work targets are to evaluate …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 11. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Alice Reissová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BRÁDKOVÁ, Alice. Marketing malé obchodní firmy. Ústí nad Labem, 2012. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza marketingové strategie vybrané společnosti
Lenka Ostrčilová -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Petr Strnad -
Analýza preferencí zákazníků pomocí conjointní analýzy
Klára Juříčková -
Marketingová komunikace Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost
Jiří Prášek -
Marketingový mix hotelu Falkensteiner Maria Prag Betriebs, s.r.o.
Kristýna Kábrtová -
Personální marketingový mix
Anna Müllerová -
Personální marketingový mix v konkrétní společnosti
Jan Kos -
Marketingový mix a jeho efektivní využití ve společnosti Black Storm, s.r.o.
Zdeněk Krebs