Alice BRÁDKOVÁ

Diplomová práce

Marketing malé obchodní firmy

Marketing of a small business firm
Anotace:
Tato práce se zabývá využíváním marketingu v malých firmách. V úvodní části jsou specifikovány charakteristické rysy těchto podniků a jsou představeny jejich typické problémy s marketingem. Jsou zde základní kroky a principy, které by měly být při marketingovém plánování dodržovány. Praktická část obsahuje vlastní šetření, zaměřené na malou firmu, prodávající nářadí a stroje. Cílem práce je zhodnotit …více
Abstract:
This work deals with using marketing in small businesses. The first part specifies the characteristic features of these enterprises and presents their typical problems with marketing. There are the basic steps and principles that the marketing planning should follow. The practical part contains own investigation, focused on a small firm which sells tools and machines. This work targets are to evaluate …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 11. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Alice Reissová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

BRÁDKOVÁ, Alice. Marketing malé obchodní firmy. Ústí nad Labem, 2012. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta sociálně ekonomická

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management