Etické aspekty v marketingové komunikaci – Bc. Alina Matveeva
Bc. Alina Matveeva
Bakalářská práce
Etické aspekty v marketingové komunikaci
Ethical Aspects in Marketing Communication
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá tématem etické aspekty v marketingové komunikaci. Cílem této práce je vymezit etické rozdíly v marketingových aktivitách dvou vybraných společnosti které působí na území Česka a Ruska a návrh možných zlepšení v propagaci alkoholu z etického hlediska. První část vysvětluje základní pojmy, týkající se marketingových aktivit a etických aspektů v marketingové činnosti. Druhá …víceAbstract:
This bachelor thesis is dealing with ethical aspects in marketing communication. The aim of this thesis is to show ethical differences in marketing activities between two selected companies which are operating in the Czech Republic and Russia and to suggest possible improvements in the promotion of alcohol from the ethical side. In the first part there are explained basic concepts which are related …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/eneq6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2017
- Vedoucí: PhDr. Marek Matějka
- Oponent: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev