Bc. Petr Kolář

Bakalářská práce

Strategická analýza konkrétního podniku

Strategic analysis of the particular company
Anotace:
Předmětem bakalářské práce „Strategická analýza konkrétního podniku“ je provedení analýzy vnitřního a vnějšího prostředí a její shrnutí do matice SWOT ze které vychází návrhy na strategii dalšího rozvoje. V teoretické části popíši vybrané metody strategické analýzy zahrnující SWOT analýzu. V praktické části budou tyto teoretické poznatky aplikovány na výrobce těstovin Europasta SE, na jejichž základně …více
Abstract:
The aim of the bachelor thesis “Strategic analysis of particular company” is to analyze both internal and external environment and to summarize it in the SWOT matrix. In the theoretical part, selected methods of strategic analysis including SWOT analysis is described. In the practical part, the theoretical knowledge is applied to the pasta manufacturer Europasta SE based on which proposals of further …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2016
  • Vedoucí: Ing. Petr Mikuš, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Jiří Novotný, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management