Strategická analýza konkrétního podniku – Bc. Petr Kolář
Bc. Petr Kolář
Bachelor's thesis
Strategická analýza konkrétního podniku
Strategic analysis of the particular company
Anotácia:
Předmětem bakalářské práce „Strategická analýza konkrétního podniku“ je provedení analýzy vnitřního a vnějšího prostředí a její shrnutí do matice SWOT ze které vychází návrhy na strategii dalšího rozvoje. V teoretické části popíši vybrané metody strategické analýzy zahrnující SWOT analýzu. V praktické části budou tyto teoretické poznatky aplikovány na výrobce těstovin Europasta SE, na jejichž základně …viacAbstract:
The aim of the bachelor thesis “Strategic analysis of particular company” is to analyze both internal and external environment and to summarize it in the SWOT matrix. In the theoretical part, selected methods of strategic analysis including SWOT analysis is described. In the practical part, the theoretical knowledge is applied to the pasta manufacturer Europasta SE based on which proposals of further …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/sfj22/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2016
- Vedúci: Ing. Petr Mikuš, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Jiří Novotný, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / odbor:
Economy and Management / Business Management
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Analýza a zhodnocení ekonomické situace firmy KINSKÝ Žďár, a. s.
Kateřina Škapa -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Zvýšení konkurenceschopnosti korporace MAPE FINANCE s.r.o.
Monika Bubílková -
Nový podnikatelský záměr podniku Apollo, s.r.o.
Tereza Kroužilová -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova