Veletrhy sportovních potřeb a služeb v marketingové komunikaci volnočasových aktivit – Ing. Martin Kolovratník
Ing. Martin Kolovratník
Bachelor's thesis
Veletrhy sportovních potřeb a služeb v marketingové komunikaci volnočasových aktivit
Sport-Oriented Trade Fairs in Marketing Communication of Leisure Activities
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá sportovně orientovanými veletrhy. V teoretické části se práce zaměřuje na historii a vývoj veletrhů, typologii veletrhů a představuje veletrh jako produkt. Práce se zabývá jednotlivými prvky komunikačního mixu - osobní prodej, podpora prodeje, přímý marketing,public relations a reklama. V další části se práce zaměřuje na postavení veletrhů v marketingovém a komunikačním …moreAbstract:
This bachelor thesis is about sport-oriented trade fairs in marketing communication of leisure activities. In the theoretical part author concentrates on history and development of trade fairs, typology of trade fairs and represents trade fairs as a product. The next part of thesis deals with the elements of the communication - personal selling, sales promotion, direct marketing, public relations and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 10. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/l41ha/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 11. 2013
- Supervisor: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
- Reader: PhDr. Pavel Čírtek
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOLOVRATNÍK, Martin. \textit{Veletrhy sportovních potřeb a služeb v marketingové komunikaci volnočasových aktivit}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2013. Available from: https://theses.cz/id/csravz/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev