Ing. Martin Kolovratník

Bachelor's thesis

Veletrhy sportovních potřeb a služeb v marketingové komunikaci volnočasových aktivit

Sport-Oriented Trade Fairs in Marketing Communication of Leisure Activities
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá sportovně orientovanými veletrhy. V teoretické části se práce zaměřuje na historii a vývoj veletrhů, typologii veletrhů a představuje veletrh jako produkt. Práce se zabývá jednotlivými prvky komunikačního mixu - osobní prodej, podpora prodeje, přímý marketing,public relations a reklama. V další části se práce zaměřuje na postavení veletrhů v marketingovém a komunikačním …more
Abstract:
This bachelor thesis is about sport-oriented trade fairs in marketing communication of leisure activities. In the theoretical part author concentrates on history and development of trade fairs, typology of trade fairs and represents trade fairs as a product. The next part of thesis deals with the elements of the communication - personal selling, sales promotion, direct marketing, public relations and …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 10. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 11. 2013
  • Supervisor: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
  • Reader: PhDr. Pavel Čírtek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní