Ing. Martin Kolovratník

Bakalářská práce

Veletrhy sportovních potřeb a služeb v marketingové komunikaci volnočasových aktivit

Sport-Oriented Trade Fairs in Marketing Communication of Leisure Activities
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá sportovně orientovanými veletrhy. V teoretické části se práce zaměřuje na historii a vývoj veletrhů, typologii veletrhů a představuje veletrh jako produkt. Práce se zabývá jednotlivými prvky komunikačního mixu - osobní prodej, podpora prodeje, přímý marketing,public relations a reklama. V další části se práce zaměřuje na postavení veletrhů v marketingovém a komunikačním …více
Abstract:
This bachelor thesis is about sport-oriented trade fairs in marketing communication of leisure activities. In the theoretical part author concentrates on history and development of trade fairs, typology of trade fairs and represents trade fairs as a product. The next part of thesis deals with the elements of the communication - personal selling, sales promotion, direct marketing, public relations and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 10. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 11. 2013
  • Vedoucí: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
  • Oponent: PhDr. Pavel Čírtek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní