Jakub Mádle

Bachelor's thesis

Návrh vstupu e-shopu na trh z pohledu marketingu

Plan of market entry of internet store from marketing point of view
Abstract:
Tato práce se zabývá návrhem vstupu nového e-shopu na trh. Cíli této práce je posouzení trendů na českém knižním trhu s návazností na zahraničí, sestavení marketingového mixu e-shopu a první komunikační kampaně. Při zpracování práce se vycházelo z odborných publikací, periodik, výzkumů a zkušeností majitele podniku. Zjištění této práce je, že v dnešní době ubývá čtenářů v České republice. I přes tento …more
Abstract:
This thesis is dealing with plan of market entry of internet store. Goals of this thesis are to analyse trends on the Czech literature market in connection with situation on abroad markets, draw up marketing mix of internet store and draw up first communication campaign. Professional publications, periodicals, researches and experiences of business owner were used to write this thesis. Output of this …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 1. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 6. 2012
  • Supervisor: Marcela Zamazalová
  • Reader: Monika Ryšavá

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/31346

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management