Nové formy marketingové komunikace na spotřebních trzích – Sabina Akhmadulina
Sabina Akhmadulina
Bakalářská práce
Nové formy marketingové komunikace na spotřebních trzích
New formats of marketing communication in consumer markets
Anotace:
Tato bakalářská práce je věnována novým formám marketingové komunikace na spotřebních trzích. Pro účely uskutečnění výzkumu byl vybrán podnik Alza. Tato bakalářská práce je zpracována z pohledu externího uživatele, tedy je změřena na zhodnocení vyloženě vnějších projevů marketingové komunikace směrem ke konečným zákazníkům. Hlavním cílem této bakalářské práce je zkvalitnit marketingovou komunikaci …víceAbstract:
This bachelor thesis is devoted to the new forms of marketing communication in consumer markets. Company Alza was chosen for research purposes. This bachelor's thesis is processed from the external user point of view, so it is measured to appreciate the explicitly external manifestations of marketing communication towards the final customers.The main aim of this bachelor thesis is to improve the marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 3. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Zdeněk Bednarčík, MBA Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Název
Vložil
Vloženo
Práva