Koncepce rozvoje územního plánu a komunikační strategie města Otrokovic z hlediska uplatnění jednotlivých složek ekonomického a kulturního rozvoje města – Michal Novotný
Michal Novotný
Bakalářská práce
Koncepce rozvoje územního plánu a komunikační strategie města Otrokovic z hlediska uplatnění jednotlivých složek ekonomického a kulturního rozvoje města
Koncepce rozvoje územního plánu a komunikační strategie města Otrokovic z hlediska uplatnění jednotlivých složek ekonomického a kulturního rozvoje města
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je analýza a zhodnocení stávající komunikační strategie města Otrokovice z hlediska složek ekonomického a kulturního rozvoje. Dalším cílem práce je zhodnocení konkrétního řešení, jeho dopadů na ekonomický a kulturní rozvoj a vyslovení návrhů k doplnění dané strategie. Popis a hodnocení významu územního plánování, jako součásti rozvoje města, je obsažen v první části. V druhé …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is an analysis and assessment of the current communication strategy of the town of Otrokovice in the view of economic and cultural development. Another aim of the work is the assessment of a particular solution, its impact on economic and cultural development and expressing suggestions to supplement the strategy. The description and assessment of the importance of land …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 3. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/22726
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2010
- Vedoucí: Jiří Patočka
- Oponent: Alena Miklová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NOVOTNÝ, Michal. \textit{Koncepce rozvoje územního plánu a komunikační strategie města Otrokovic z hlediska uplatnění jednotlivých složek ekonomického a kulturního rozvoje města}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/cv1ug5/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/22726
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomie a hospodářská správa / Veřejná správa a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Digital communication strategy
Jannatul Naim Nipa -
Communication Strategy of Cosmetic Retailer Brand
Martina Součková -
Marketing and communication strategy of the Zlin Film Festival
Natálie Škrabalová -
Role of Vloggers in Marketing Communication Strategy
Enrico Rubele -
JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC
Jiří Kadleček -
A Marketing Communication Strategy for a High-end English Educator in Czechia
Carmen Jana Maria English -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin -
Proposal for a Marketing and Communication Strategy for Selected Company
Vendula Němečková