Kateřina Vansová

Bachelor's thesis

Návrh komunikační strategie a budování značky Vivaco.

Communication Strategy Proposal and the Vivaco Brand Building.
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá tématy marketingové komunikace, budování značky, plánování a tvorby komunikační strategie. Hlavním cílem práce je návrh komunikační strategie pro společnost Vivaco. Dílčím cílem práce je budování značky, zvýšení povědomí o značce, integrace a modernizace marketingové komunikace značky. Na základě teoretických východisek práce, dat získaných analýzou vnějšího i vnitřního prostředí …more
Abstract:
The bachelor thesis presents topics on marketing communication, brand building, planning and creation of communication strategy. The main goal of this work is to create a proposal of communication strategy for the brand Vivaco. The partial goal of the work is to build a brand, increase brand awareness, and integrate and modernize marketing communication. Based on the theoretical part, the external …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2022

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Martin Přibyl, Ph.D. MBA
  • Reader: Leopold Tanner, MSc MBA

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTON