Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti – Bc. Václav Petr
Bc. Václav Petr
Bakalářská práce
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
Influence of marketing communication on behaviour of consumer society
Anotace:
V této práci se věnuji tomu, jak firmy zahrnují spotřebitele velkým množstvím výrobků a služeb. Pozoruji, jak je konzumní chování společnosti závislé na marketingové strategii a komunikaci. Jak na člověka působí reklama, která je prakticky všude kolem nás. Tato práce je zaměřena na problematiku marketingové komunikace. Cílem je poukázat, jaké formy marketingové komunikace banky využívají a jak to klienti …víceAbstract:
In this work I focus how companies involve consumers with a great deal of products and services. I see how consumer behavior is dependent on marketing strategy and communication. How does advertising work, which is virtually all around us. This work is focused on the issue of marketing communication. The aim is to point out what forms of marketing communication the bank uses and how the clients perceive …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 10. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/row98/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 10. 2018
- Vedoucí: PhDr. Marek Matějka
- Oponent: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev