Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování – Bc. Milena Osipova
Bc. Milena Osipova
Master's thesis
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Customer relationship strategy and its consolidation
Abstract:
Abstrakt Cílem diplomové práce je na základě podrobné analýzy provázanosti marketingu se systematickým řízením vztahu se zákazníkem prokázat rostoucí význam CRM v současné praxi. V teoretické části je podrobně rozebraná podniková strategie a hodnoty podniku, s důrazem na firemní kulturu a podnikovou strategii. V praktické části diplomové práce je představená společnost Bohemian Symfony s.r.o. Vybraný …moreAbstract:
The aim of this thesis is to demonstrate the increasing importance of CRM in current practice on the basis of a detailed analysis of the interconnection of marketing with the systematic management of customer relationship. In the theoretical part, the company strategy and company values are analyzed in detail, with an emphasis on corporate culture and corporate strategy. Bohemian Symfony s.r.o. is …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2019
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/zk6gs/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2019
- Supervisor: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
- Reader: PhDr. Ilona Toufarová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Firemní kultura rodinného podniku jako marketingový nástroj
Nikita Osipov -
Firemní kultura společnosti Stomalux
Nvard Navasardyan -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sandra Jaroňová -
Komunikační strategie ke zvýšení loajality zákazníků na trhu podniků a institucí
Kateřina Hrušková -
Návrh komunikační strategie pro vybraný podnik
Vanesa Novotná -
Strategie efektivní péče o zákazníka pomocí CRM
Monika Bobková -
Social CRM a nástroje Social CRM
JieOu Huang -
Analýza a srovnání Dynamics CRM 4.0 a 2011 s Dynamics CRM Online
Jan Štosek