Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování – Bc. Milena Osipova
Bc. Milena Osipova
Diplomová práce
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Customer relationship strategy and its consolidation
Anotace:
Abstrakt Cílem diplomové práce je na základě podrobné analýzy provázanosti marketingu se systematickým řízením vztahu se zákazníkem prokázat rostoucí význam CRM v současné praxi. V teoretické části je podrobně rozebraná podniková strategie a hodnoty podniku, s důrazem na firemní kulturu a podnikovou strategii. V praktické části diplomové práce je představená společnost Bohemian Symfony s.r.o. Vybraný …víceAbstract:
The aim of this thesis is to demonstrate the increasing importance of CRM in current practice on the basis of a detailed analysis of the interconnection of marketing with the systematic management of customer relationship. In the theoretical part, the company strategy and company values are analyzed in detail, with an emphasis on corporate culture and corporate strategy. Bohemian Symfony s.r.o. is …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/zk6gs/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2019
- Vedoucí: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Ilona Toufarová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Firemní kultura rodinného podniku jako marketingový nástroj
Nikita Osipov -
Firemní kultura společnosti Stomalux
Nvard Navasardyan -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sandra Jaroňová -
Komunikační strategie ke zvýšení loajality zákazníků na trhu podniků a institucí
Kateřina Hrušková -
Návrh komunikační strategie pro vybraný podnik
Vanesa Novotná -
Strategie efektivní péče o zákazníka pomocí CRM
Monika Bobková -
Social CRM a nástroje Social CRM
JieOu Huang -
Analýza a srovnání Dynamics CRM 4.0 a 2011 s Dynamics CRM Online
Jan Štosek