Natálie Klejnová

Bakalářská práce

Marketingová strategie společnosti Red Bull

Marketing strategy of the Red Bull company
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je zanalyzovat marketingovou komunikaci a navrhnout zlepšení marketingové komunikační strategie společnosti Red Bull. Zlepšení a návrhy budou vycházet ze SWOT analýzy, analýzy marketingové komunikace značky a z výsledků dotazníkového šetření. Veškeré pojmy spojené s marketingem a jeho komunikací jsou vysvětleny v teoretické části práce. Praktická část se soustředí na popis …více
Abstract:
The aim of this bachelor's thesis is to analyze marketing communication and propose an improvement of the marketing communication strategy of the Red Bull company. Improvements and suggestions will be based on both the SWOT analysis and the analysis of the brand's marketing communication, as well as the results of the questionnaire survey. All terms related to marketing and its communication are explained …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2025

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2025
  • Vedoucí: Ing. Julie Holendová
  • Oponent: Ing. Ondřej Bačina

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.