Marketingová strategie společnosti Red Bull – Natálie Klejnová
Natálie Klejnová
Bakalářská práce
Marketingová strategie společnosti Red Bull
Marketing strategy of the Red Bull company
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je zanalyzovat marketingovou komunikaci a navrhnout zlepšení marketingové komunikační strategie společnosti Red Bull. Zlepšení a návrhy budou vycházet ze SWOT analýzy, analýzy marketingové komunikace značky a z výsledků dotazníkového šetření. Veškeré pojmy spojené s marketingem a jeho komunikací jsou vysvětleny v teoretické části práce. Praktická část se soustředí na popis …víceAbstract:
The aim of this bachelor's thesis is to analyze marketing communication and propose an improvement of the marketing communication strategy of the Red Bull company. Improvements and suggestions will be based on both the SWOT analysis and the analysis of the brand's marketing communication, as well as the results of the questionnaire survey. All terms related to marketing and its communication are explained …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2025
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/vwnu4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2025
- Vedoucí: Ing. Julie Holendová
- Oponent: Ing. Ondřej Bačina
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Marketing služeb - komunikace vybraného střediska dopravní firmy
Jiří Háček