Viktoria Antalová

Bachelor's thesis

The Modern Direct Marketing in Practice

The Modern Direct Marketing in Practice
Abstract:
Hlavním cílem práce je podrobné vysvětlení klíčového konceptu moderního přímého marketingu. Práce také objasňuje význam přímého marketingu (DM) jako jedné z nejnevyhnutnějších součástí integrované marketingové komunikační strategie. Teoretická část odráží základní kroky přístupu moderního přímého marketingu, které jsou nezbytné pro implementaci DM do praxe. Definuje skutečné možnosti v této oblasti …more
Abstract:
The main aim of the thesis presents detailed explanations of the key concept of Modern Direct Marketing. Also, the thesis clarifies the importance of Direct Marketing (DM) as one of the most inevitable parts of an Integrated Marketing Communication Strategy. The theoretical part reflects essential steps of the Modern Direct Marketing approach necessary for implementing DM in the practice. It defines …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 6. 2021
  • Supervisor: PhDr. Martina Švecová, MSc
  • Reader: PhDr. Karel Eliáš, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní