Event Marketing ve společnosti ŠKODA AUTO a.s. – Vladislav Kuzminykh
Vladislav Kuzminykh
Bakalářská práce
Event Marketing ve společnosti ŠKODA AUTO a.s.
Event Marketing in ŠKODA AUTO a.s.
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zjistit jaké metody provedení event marketingu používá Škoda Auto a.s., vyhodnotit jejich efektivitu a návrhnout způsoby, popř. nástroje pro zlepšení procesu. Rámcový obsah:1) Teoretické představení eventů jako součást marketingu.2) Analýza a popois eventů proběhlých v roce 2016 a porovnání s evevnty z minulosti. 3) Návržení nových metod pro zlepšení komunikaci se zákazníkem …víceAbstract:
The main goal of the bachelor thesis is discovering of methods of event mareting which are used by ŠKODA AUTO a.s., evaluating of their effectivness and proposing of next tools for improvement of the process.General content:1) Theoretical introuction into event marketing as a part of marketing.2) Analysis and describing of last events from 2016 and comparison with an events in the past.3) Proposing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jana Šturmová, MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Název
Vložil
Vloženo
Práva