Karolína Gerhardtová

Bachelor's thesis

Sociální reklama a její percepce u mladé generace

Social Advertisement and its Perception by Young Generation
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá tématem sociální reklamy a její percepcí u mladé generace středoškolských a vysokoškolských studentů. První část poskytuje teoretická východiska v oblasti sociálního marketingu, vývojové psychologie u mladých lidí a také emoční aspekty v reklamě. Druhá, tedy praktická část, se zaměřuje na porovnání čtyř sociálních reklam, které jsou zaměřené na aktuální sociální problémy …more
Abstract:
This bachelor thesis deals with social advertisement topic and its perception by young generation, especially secondary school and university students. First part of this work offers theoretical solutions to sphere of social marketing, developmental psychology of young people and also emotional advertisement aspects. Second part of this work is more or less practical and it is focused on comparison …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2018

Thesis defence

  • Supervisor: PaedDr. Marcela Göttlichová

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Gerhardtová, Karolína. Sociální reklama a její percepce u mladé generace. Zlín, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe