Determinanty percepce krajiny u studentů středních škol – Bc. Alena PEKAŘOVÁ
Bc. Alena PEKAŘOVÁ
Master's thesis
Determinanty percepce krajiny u studentů středních škol
Anotácia:
Tato práce se zabývá determinantami percepce krajiny u studentů gymnázií. V práci je percepce krajiny prezentována jako konstruktivní proces, který je determinován evolučně, ontogeneticky a také osobnostními a sociálními faktory. Žákovské miskoncepty jsou představeny jako přirozený projev procesu poznávání, je však nutné, aby učitele byli schopni existenci miskonceptů diagnostikovat a řešit. V předložené …viacAbstract:
In this thesis, we analyzed the perception of landscape during education. It is presented as constructive process determined by evolutionary aspects, ontegenesis, personal and social specificity. Students´ misconceptions of landscape are presented as natural process during knowledge integration, which has to be diagnosed and solved. Different aspect of education can affect students´personality toward …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2016
Zverejniť od: 21. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: RNDr. Tomáš Kučera, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PEKAŘOVÁ, Alena. Determinanty percepce krajiny u studentů středních škol. Č. Budějovice, 2016. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 21.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 21. 4. 2016 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Přírodovědecká fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of ScienceMaster programme / odbor:
Biology / Secondary Schools Teacher Training in Biology
Práce na příbuzné téma
-
Výuka řemesel - projektová výuka základních řemeslných dovedností za použití metod daltonského plánu.
Stanislav Cibulka -
Návaznost výuky anglického jazyka z mateřských škol do škol základních - výuka slovní zásoby
Monika Palánová -
Výuka pomocných věd historických na středních školách v rámci projektové výuky
Jan Šrámek -
Terénní a projektová výuka s tematikou bitvy u Slavkova a napoleonských válek ve výuce dějepisu na základních školách
Gabriela Strejčková -
Výuka chemických výpočtů v rámci distanční výuky
Kristýna Kolaciová -
Výuka českého jazyka ve 3. ročníku ZŠ v kombinaci prezenční a dálkové výuky
Hana Jordánová -
Výuka tématu "Tropické oblasti" v geografické gymnaziální výuce
Karolína Derahová
Názov
Vložil
Vložené
Práva