Hodnocení pragmatické roviny řeči u dětí s Prader-Willi syndromem – Bc. Pamela Melecová
Bc. Pamela Melecová
Bakalářská práce
Hodnocení pragmatické roviny řeči u dětí s Prader-Willi syndromem
Evaluation of pragmatic language level of children with Prader – Willi syndrome
Anotace:
Bakalářská práce analyzuje pragmatickou rovinu řeči u dětí předškolního věku s Prader-Willi syndromem. Je rozdělena na část teoretickou a empirickou. První kapitola se zaměřuje na vývoj dítěte v předškolním věku. Definuje pojem komunikace a popisuje ontogenetický vývoj řeči a jazykové roviny. Druhá kapitola se věnuje charakteristice Prader-Willi syndromu, etiologii a symptomům provázejícím tento syndrom …víceAbstract:
This thesis analyzes pragmatic language level of preschool aged children with Prader-Willi syndrome. The thesis is divided into theoretical and empirical part. The first chapter focuses on preschool child development. Defines term communication and describes ontogenetic speech development and language levels. The second chapter is dedicated to characteristic of Prader-Willi syndrome, etiology and symptoms …víceKlíčová slova
komunikace jazykové roviny pragmatická rovina řeči narušená komunikační schopnost Prader-Willi syndrom symptomy komunikační schopnost vzdělávání communication language levels pragmatic language level disturbed communication skill Prader-Willi syndrome symptoms communication skill education
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/tqzt3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2018
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Lucie Procházková, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Barbora Chleboradová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Vliv canisterapie na narušenou komunikační schopnost
Anna Rozmarinová -
Komunikační schopnost dítěte se speciálními vzdělávacími potřebami v předškolním věku
Lenka Odehnalová -
Komunikační schopnost u dětí předškolního věku
Barbora Cahlová -
Komunikační schopnost dětí s orofaciálními rozštěpy
Adéla Bischofová -
Narušená komunikační schopnost
Petra Fuksová -
Narušená komunikační schopnost jako příčina odkladu školní docházky
Radka Horáková -
Narušená komunikační schopnost při psychotickém onemocnění - možnosti logopedické intervence
Zuzana Vihanová -
Narušená komunikační schopnost u dětí předškolního věku v běžné mateřské škole
Jana Kakáčová