Přínos systému CRM v marketingovém řízení podniku – Bc. Lenka Němcová
Bc. Lenka Němcová
Master's thesis
Přínos systému CRM v marketingovém řízení podniku
The Benefits of CRM in Marketing Management
Abstract:
Diplomová práce byla zpracována za účelem posouzení přínosů CRM systému pro vybranou společnost. Její součástí je analýza prostředí firmy, zhodnocení současné situace v oblasti prodeje a řízení vztahů se zákazníky. Na základě získaných informací je navržen vhodný softwarový produkt. Součástí práce je i finanční zhodnocení přínosu pro společnost, pokud se rozhodne pro implementaci systému.Abstract:
This dissertation was elaborated with the aim of assessing the contribution made by the CRM system in a selected company. It includes an analysis of the firm's environment, an evaluation of the current situation in the areas of sales and customer relations. On the basis of the information gained, a suitable software product is. Another part of the work is a financial evaluation of the benefits for …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 4. 2016
Identifier:
https://is.sting.cz/th/j0ult/
Thesis defence
- Date of defence: 24. 5. 2016
- Supervisor: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.
- Reader: Ing. Vlasta Smetanová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Master programme / field:
Economy and Management / Business Economy and Management
Theses on a related topic
-
CRM systém v Auto Hruška s.r.o.
Michaela Ferencová -
Zpracování dat o zákaznicích pomocí CRM systémů
Václav Banot -
Uplatnění trendových nástrojů marketingové komunikace v CRM podniku medisap s.r.o.
Adam Psota -
Návrh koncepce a projektu implementace CRM systému ve společnosti MAUTING s.r.o.
Silvie Bartošíková -
Současná situace na trhu s Customer Relationship Management systémy: analýza a potenciál CRM systémů pro živnostníky v České republice
Ondřej Popelka -
Strategie efektivní péče o zákazníka pomocí CRM
Monika Bobková -
CRM v teorii a praxi
Loník Loník -
CRM and other ways how to develop the relationship with the costumer
Gizem Beytut