Specifické rysy marketingové komunikace generace Z – Ester Totzauerová
Ester Totzauerová
Bachelor's thesis
Specifické rysy marketingové komunikace generace Z
Specifics of marketing communication of Generation Z
Abstract:
Předmětem bakalářské práce je vhodná marketingová komunikace směrem ke generaci Z. Cílem práce je zjistit, jak efektivně komunikovat s generací Z a poskytnout značkám doporučení při cílení na tuto generaci. Teoretická část se zabývá obecnými marketingovými pojmy a zejména charakteristikou generace Z a jejím vztahem k marketingové komunikaci. Praktická část se zabývala provedením výzkumu o vnímání marketingové …moreAbstract:
The subject of this bachelor's thesis is appropriate marketing communication towards generation Z. The aim of the thesis is to find out how to communicate effectively with the generation and to provide recommendations to brands when targeting this generation. The theoretical part deals with general marketing terms and especially the characteristics of generation Z and its relationship to marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2021
Thesis defence
- Date of defence: 25. 6. 2021
- Supervisor: Ing. Ladislav Pátík
- Reader: Zdeněk Hašek, Ing.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
TOTZAUEROVÁ, Ester. \textit{Specifické rysy marketingové komunikace generace Z}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., University of Creative Communication. 2021. Available from: https://theses.cz/id/d9hn37/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationBachelor programme / specializace:
Creative Marketing and Communication / Digital marketing and communication
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights