Marketingová komunikační strategie firmy Greisi – Bc. Natálie Guňková, DiS.
Bc. Natálie Guňková, DiS.
Master's thesis
Marketingová komunikační strategie firmy Greisi
Marketing communication strategy for Greisi company
Anotácia:
Cílem této diplomové práce je navržení nové optimalizované komunikační strategie pro firmu Greisi. Firma Greisi se zabývá výrobou a prodejem kožené galanterie. V teoretické části jsou dle sekundárního výzkumu popsány pojmy relevantní pro téma práce, tedy marketingová komunikace, komunikační strategie, komunikační mix. V praktické části je charakterizována firma a její současné komunikační aktivity …viacAbstract:
Main goal of this diploma thesis is to design and optimized marketing strategy for the company Greisi. Company Greisi products and sells leather goods. Theoretical part describes terms relevant to the topis of the work like marketing communication, communication strategy, communication mix. Practical part describes company and their communication activities. It also describes new communication goals …viacKľúčové slová
marketing komunikační cíle komunikační strategie situační analýza komunikační mix zákazníci konkurence rozpočet reklama online komunikace marketing communication goals communication strategy situation analysis communication mix customers competitors budget promotion online communication
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/jxv87/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2020
- Vedúci: Ing. Michal Stoklasa, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaMaster programme / odbor:
Economics and Management / Business Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Online marketing na sociálních sítích
Veronika Kostorková -
Online marketingová komunikace XEVOS Solutions
Klára Svobodová -
Zhodnocení a optimalizace vybraných nástrojů online komunikace u zvolené společnosti
Vladimír Michael Šída -
Současné online marketingové nástroje komunikace aplikované v kulturních organizacích
Karolína Vejražková -
Online marketingová komunikace pro B2B segment eshopu Laporte.cz
Eliška Obrusníková -
Online marketingová komunikace společnosti OneHouse
Vladimír Mutina -
Vliv online marketingové komunikace na hodnotu vybrané značky
Petr Korec -
Digital communication strategy
Jannatul Naim Nipa