Eliška Kománková

Bachelor's thesis

Marketingová analýza in-store ochutnávek značky Orion Ateliér společnosti Nestlé

Marketing analysis of in-store tastings of Orion Ateliér from Nestlé
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je zhodnotit význam ochutnávkových akcí v místě prodeje, posoudit jejich efektivitu a identifikovat možnosti zvýšení jejich efektivity. Teoretická část vysvětluje základní pojmy z oblasti marketingové komunikace se zaměřením na podporu prodeje, dále se zabývá chováním spotřebitele, zejména nákupním rozhodováním. V praktické části lze nalézt výsledky analýzy ochutnávek nové …more
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to evaluate the importance of in-store tastings, to assess their effectiveness and identify opportunities to increase their efficiency. The theoretical part explains the key concepts of marketing communication, focusing on sales promotion. Furthermore, the author is concerned with consumer behaviour, especially purchase decisions. In the practical part, there are …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 6. 2017
  • Supervisor: Markéta Procházková
  • Reader: Lucie Presslová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/69761