Marketingová analýza in-store ochutnávek značky Orion Ateliér společnosti Nestlé – Eliška Kománková
Eliška Kománková
Bachelor's thesis
Marketingová analýza in-store ochutnávek značky Orion Ateliér společnosti Nestlé
Marketing analysis of in-store tastings of Orion Ateliér from Nestlé
Anotácia:
Cílem této bakalářské práce je zhodnotit význam ochutnávkových akcí v místě prodeje, posoudit jejich efektivitu a identifikovat možnosti zvýšení jejich efektivity. Teoretická část vysvětluje základní pojmy z oblasti marketingové komunikace se zaměřením na podporu prodeje, dále se zabývá chováním spotřebitele, zejména nákupním rozhodováním. V praktické části lze nalézt výsledky analýzy ochutnávek nové …viacAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to evaluate the importance of in-store tastings, to assess their effectiveness and identify opportunities to increase their efficiency. The theoretical part explains the key concepts of marketing communication, focusing on sales promotion. Furthermore, the author is concerned with consumer behaviour, especially purchase decisions. In the practical part, there are …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/69761
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2017
- Vedúci: Markéta Procházková
- Oponent: Lucie Presslová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/69761
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev