Specifika internetového marketingu na ruském trhu – Stanislav Chernutskiy
Stanislav Chernutskiy
Diplomová práce
Specifika internetového marketingu na ruském trhu
Specifics of internet marketing in Russian market
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na specifika a význam internetového (online) marketingu v podmínkách ruského trhu. Práce definuje rizika a příležitosti vyplývající z koexistence lokální a globální platformy, jejich role a účinnost v moderním marketingu. V teoretické části jsou popsány nejnovější trendy, vybrané nástroje a způsoby měření internetového marketingu. Praktická část obsahuje ukázku implementace …víceAbstract:
The master thesis is focused on specifics and importance of internet (online) marketing in terms of Russian market. Thesis determines threats and opportunities arising of coexistence of local and global platforms, their role and effectiveness in modern marketing. The theoretical part describes modern trends, selected tools and measurement methods of internet marketing. The practical part contains implementation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/48665
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 2. 2016
- Vedoucí: Václav Stříteský
- Oponent: Oldřich Vávra
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/48665
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Internet Marketing
Irina Islentieva -
Internet Marketing
Martina Polková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Internetový marketing vybraného subjektu
Tereza Gajanová -
Internetový marketing v praxi
Erika Einšpieglová -
Internetový marketing
Filip Blahout