Návrh marketingové koncepce firmy pro komunikaci na sociálních sítích – Diana Kolovratníková
Diana Kolovratníková
Diplomová práce
Návrh marketingové koncepce firmy pro komunikaci na sociálních sítích
Proposal of the Company Marketing Concept for Communication on Social Networks
Anotace:
Cílem diplomové práce na téma Návrh marketingové koncepce firmy pro komunikaci na sociálních sítích bylo zjistit, jakým obsahem má společnost Vento Bohemia své firemní profily na sociálních sítích Facebook a Instagram plnit a tím zefektivnit propagaci svých produktů na námi vybraných sociálních sítích či budovat brand. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část obsahuje popis …víceAbstract:
The aim of this study was to find out which content should Vento Bohemia company provide on its social media, specifically on Facebook and Instagram, to make their promotion of their products more efficient on selected social media or to build their brand awareness. This thesis is divided into a theoretical and empirical part. The theoretical part provides a general description of social media and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2022
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/146813
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2022
- Vedoucí: Lenka Kauerová
- Oponent: Marcela Kubalová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOLOVRATNÍKOVÁ, Diana. \textit{Návrh marketingové koncepce firmy pro komunikaci na sociálních sítích}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/de0p6b/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev